Stephen Morris, dyrektor generalny EMEA, mówi o uruchomieniu nowej regionalnej strony internetowej: 'Od samego początku docenialiśmy znaczenie dotarcia do całego rynku EMEA, jednocześnie rozumiejąc wagę możliwie najwyższego poziomu obsługi każdego regionu. Mając na uwadze nasze plany, obsługa polskich klientów w lokalnym języku była kolejnym, logicznym krokiem. Wyjątkowa obsługa klienta jest podstawą naszej działalności i cieszymy się, że możemy jeszcze bardziej ułatwić współpracę z polskimi klientami’.
Od czasu odsłonięcia angielskojęzycznej strony Rochester (rocelec.com) w 2017 roku, z powodzeniem uruchomiliśmy również regionalne witryny internetowe w językach hiszpańskim, francuskim, włoskim, niemieckim, koreańskim, chińskim i japońskim. Nowa strona gwarantuje lepszą obsługę naszych klientów w Polsce, wpisując się w naszą strategię globalnego zasięgu z regionalnym wsparciem.
Polska wersja językowa, będąca odpowiednikiem wersji angielskojęzycznej, zawiera wyczerpujące informacje w przyjaznym dla użytkownika formacie na temat produktów i usług Rochester, w tym artykuły techniczne, studia przypadków i charakterystyki produktów. Strona stanowi też kanał dostępu do bazy danych Rochester z komponentami dostępnymi w magazynie i produkowanymi na zamówienie. Użytkownicy mogą kierować pytania do naszego dedykowanego zespołu regionalnych specjalistów, korzystając z łatwego w użyciu formularza internetowego „Skontaktuj się z nami”. Strona to również źródło aktualnych wiadomości firmowych, artykułów branżowych i polecanych produktów.
Odwiedź www.rocelec.pl, aby poznać Rochester online w języku polskim.